Cyfryzacja - uwaga na oszustów
- Szczegóły
- Opublikowano: wtorek, 05, marzec 2013 12:04
- Super User
W całej Polsce trwa proces cyfryzacji telewizji. W województwie podkarpackim I etap wyłączania analogowego sygnału rozpocznie się 19 marca. Policja ostrzega przed oszustami, którzy powołując się na nieprawdziwe informacje w związku z trwającym procesem cyfryzacji telewizji naziemnej namawiają do kupna odbiorników satelitarnych i podpisywania umów abonamentowych.
Oszuści nie przebierają w środkach, wymyślają co raz to inne metody i bez skrupułów wykorzystują naszą łatwowierność. Funkcjonariusze odnotowują przypadki oszustw, w których sprawcy próbują wykorzystać trwający proces cyfryzacji telewizji naziemnej. Aby przekonać do zakupu swojej oferty, nieuczciwi sprzedawcy informują, że jeżeli konsument nie kupi oferowanego przez nich dekodera satelitarnej platformy cyfrowej, nie będzie miał dostępu do telewizji.
Powidlaki 2014
- Szczegóły
- Opublikowano: piątek, 12, wrzesień 2014 23:00
- Super User
Już dzisiaj rozpoczyna 18 edycja „Powidlaków”. Święto tradycyjnego smażenia powideł na przestrzeni lat stało się prawdziwą wizytówką Ziemi Krzeszowskiej. „Powidlaki” z roku na rok cieszą się coraz większym zainteresowaniem odwiedzających, którzy specjalnie na ten wrześniowy weekend przyjeżdżają do Krzeszowa z całej Polski.
Impreza organizowana jest już od 18 lat przez Gminny Ośrodek Kultury w Krzeszowie, od kilku lat pod Honorowym Patronatem Marszałka Województwa Podkarpackiego oraz Wojewody Podkarpackiego.
Mały procent, wielka pomoc - Pomagaj razem z Lidlem
- Szczegóły
- Opublikowano: czwartek, 07, luty 2013 11:15
- Sandra Kaczmarek
Przekazanie 1% podatku na rzecz organizacji pożytku publicznego to coraz częściej wybierana przez Polaków forma pomocy potrzebującym. Sprzyjają temu regulacje prawne oraz różnorodne kampanie informacyjne. W tym roku sieć Lidl po raz czwarty zachęca do wsparcia organizacji pożytku publicznego, realizując akcję „Mały procent, wielka pomoc”. Zatem przyłącz się i przekaż 1% swojego podatku!
Żeby pomagać, wystarczy tylko trochę dobrej woli, szczególnie gdy chodzi o przekazanie 1% podatku na rzecz organizacji pożytku publicznego. Firma Lidl Polska rozpoczęła właśnie czwartą edycję kampanii informacyjnej pod hasłem „Mały procent, wielka pomoc”, podkreślającą istotność tej kwestii, zachęcając przy tym do wsparcia organizacji z którymi współpracuje. – To doskonała okazja, żeby w łatwy sposób pomóc. Choć może się wydawać, że kwota stanowiąca 1% naszego podatku jest niewielka, nie należy bagatelizować tego, jak dużą wartość stanowi ona dla organizacji pożytku publicznego – przekonuje Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska.
Rozpoczęły się "Powidlaki 2013" w Krzeszowie
- Szczegóły
- Opublikowano: niedziela, 15, wrzesień 2013 07:11
- Super User
To już 17 edycja „Powidlaków”. Święto tradycyjnego smażenia powideł na przestrzeni lat stało się prawdziwą wizytówką Ziemi Krzeszowskiej. „Powidlaki” z roku na rok cieszą się coraz większym zainteresowaniem odwiedzających, którzy specjalnie na ten wrześniowy weekend przyjeżdżają do Krzeszowa z całej Polski.
Impreza organizowana jest już od 17 lat przez Gminny Ośrodek Kultury w Krzeszowie, od kilku lat pod Honorowym Patronatem Marszałka Województwa Podkarpackiego oraz Wojewody Podkarpackiego.
Startują kolejne konkursy Narodowego Programu Przedsiębiorczości - Przedsiębiorcze miasta i mieszkańcy poszukiwani!
- Szczegóły
- Opublikowano: poniedziałek, 04, luty 2013 16:47
- Małgorzata Marzewska
Prawie połowa Polaków wolałaby pracować „na swoim”. Na tle 27 państw członkowskich Unii Europejskiej Polska uplasowała się na 8. miejscu. Chęć prowadzenia własnej działalności najsilniej deklarują osoby w wieku 30 – 39 lat. W ramach Narodowego Programu Przedsiębiorczości startuje kolejny konkurs dla przedsiębiorców oraz plebiscyt na „Miasto Ludzi Przedsiębiorczych”.
Pierwszy etap zainicjowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości programu rozpoczął się w listopadzie 2012 roku, a zakończy się w lutym 2013 roku. Prowadzone w tym okresie działania są adresowane zarówno do studentów jak i osób u progu kariery zawodowej. Obecnie rozpoczyna się kolejna części kampanii, skierowana do osób z doświadczeniem na rynku pracy (30-49 lat), zainteresowanych pracą na własny rachunek.