Cz28032024

AktualizacjaPn, 23 Paź 2023 1pm

build_links(); ?>
Back Jesteś tutaj: Start Wiadomości Aktualności z Rzeszów KOMUNIKAT Prezydenta Miasta Rzeszowa dotyczący usuwania i unieszkodliwiania azbestu z terenu miasta Rzeszowa w roku 2011

KOMUNIKAT Prezydenta Miasta Rzeszowa dotyczący usuwania i unieszkodliwiania azbestu z terenu miasta Rzeszowa w roku 2011

Prezydent Miasta Rzeszowa ogłasza nabór wniosków o udzielenie dotacji na zadania związane z usuwaniem wyrobów zawierających azbest z terenu Miasta Rzeszowa, w ramach „Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest dla Gminy Miasto Rzeszów na lata 2011 - 2032”.

Termin składania wniosków: od 28 kwietnia do 10 maja 2011 r.

Miejsce składania wniosków: sekretariat Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa, ul. Rynek 7, pokój nr 5 w godzinach od 7³º do 15³º.

Formularz wniosku o dotację jest dostępny w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Rzeszowa, w punktach informacyjnych urzędu oraz na stronie internetowej Urzędu Miasta Rzeszowa.

Zadanie zostanie sfinansowane ze środków  Narodowego i Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie  oraz z budżetu Miasta Rzeszowa. W kolejnych latach planowana jest kontynuacja tych działań.

O dotację mogą ubiegać się osoby fizyczne, nie będące przedsiębiorcami, posiadające tytuł prawny do nieruchomości na terenie miasta Rzeszowa, na której są zlokalizowane wyroby zawierające azbest. W ramach zadania zostaną pokryte w całości koszty związane z demontażem pokryć dachowych wykonanych z wyrobów zawierających azbest, przygotowaniem do transportu, transportem oraz unieszkodliwieniem na składowisku odpadów. Dotacją objęte będą także koszty usunięcia i unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest, zdeponowanych na posesjach.

Dofinansowaniem nie będą objęte koszty związane z zakupem i montażem nowych pokryć. O dofinansowanie nie mogą także ubiegać się osoby, które już zdemontowały i zutylizowały wyroby azbestowe.

Szczegółowe zasady dotyczące dofinansowania,  rodzaju wymaganych dokumentów oraz zakres obowiązków stron, są ustalone w „Regulaminie przyznawania dotacji celowej z budżetu dla osób fizycznych na inwestycje związane z ochroną środowiska – usuwanie wyrobów zawierających azbest pochodzących z wymiany pokryć dachowych lub elewacji”.

Wykonawcą prac objętych dofinansowaniem na terenie całego  miasta  będzie jedna firma wybrana przez tutejszy urząd w drodze przetargu.

Wszelkie informacje i wyjaśnienia związane z usuwaniem azbestu z terenu miasta Rzeszowa można uzyskać pod nr tel.: (17) 875-41-90 lub (17) 875-41-86.

{jcomments on}

Na skróty...

Wiadomości

Magazyn

  • Promocja
  • Czy wiesz, że...
  • Magazyn Policyjny

Sport

  • Żużel
  • Piłka Nożna
  • Siatkówka
  • Tenis

Turystyka

  • Bieszczady
  • Dalekie Wyprawy
  • Podkarpacie

Kultura

  • Książki
  • Muzyka
  • Kino
  • Promocje

Zdrowie

  • Pierwsza Pomoc
  • Zdrowie i Urodai 
  • Poradnik

Regulaminy

  • Regulamin
  • Regulamin
  • Regulamin
  • Regulamin

Administracja