N28042024

AktualizacjaPn, 23 Paź 2023 1pm

build_links(); ?>
Back Jesteś tutaj: Start Magazyn Kategorie Czy wiesz że... Reklama dla małych firm

Reklama dla małych firm

baner 1Jakie formy reklamy powinna wybierać mała firma lokalna o ograniczonym budżecie? Propozycji jest kilka, zwłaszcza dotyczących reklamy wizualnej.

Reklamując firmę lokalną wykorzystywano coraz to nowsze media, najpierw lokalne gazety, później radio, a od kilkunastu lat również lokalną telewizję oraz internet. Media o zasięgu lokalnym są skuteczne i relatywnie tanie jeśli chodzi o koszt jednorazowej emisji. Jeśli jednak policzymy koszty całej kampanii prowadzonej kilka razy w ciągu roku, okaże się, że będą to spore kwoty. Z tego powodu niewielkie firmy starają się korzystać również z innych form reklamy.

reklamanapojazdach 5

Reklama wizualna to forma reklamy szczególnie polecana dla małych firm o zasięgu lokalnym. Są to nowoczesne reklamy wykonywane metoda druku wielkoformatowego na folii lub innym materiale. Bardzo popularne są banery reklamowe, które można powiesić na ścianie budynku lub na ogrodzeniu albo stelażu stawianym na terenie firmy. Banery mogą być bardzo duże i widoczne z daleka, a jeśli nie ma takiej potrzeby można zamówić małe podświetlane banery drukowane na specjalnej folii. Jeśli nie mamy ściany bez okien, drukujemy baner na siatce mesh, która przepuszcza światło i umożliwia przepływ powietrza. Jaka jest zaleta takich banerów? Oczywiście skuteczność, ponieważ banery oglądane codziennie zapadają w pamięć, utrwalają nazwę firmy lub oferowane produkty. Kolejna ważna zaleta to cena – koszt, który w tym wypadku jest jednorazowy. Projekt, wydruk i ekspozycja banera generuje koszt, ale więcej już nie płacimy. To jest największa zaleta takiej formy reklamy wizualnej (więcej Prosper24.pl).

Druga forma wizualnej reklamy lokalnej to reklama na samochodach firmowych. Większość firm lokalnych korzysta z samochodów, więc wykorzystanie pojazdu jako nośnika reklamowego narzuca się samo. Samochody firmowe wykorzystywane są zwykle na terenie działania firmy, więc reklama na pojazdach jest bardzo efektywna. Stąd tak duża popularność oklejania samochodów firmowych do celów reklamowych. Do oklejania samochodów służą różne rodzaje folii samoprzylepnej, a wydruki to często bardzo kolorowe projekty. Trzeba jednak pamiętać, że samochód jest w ruchu i potencjalny klient ma mało czasu na zapamiętanie przekazu reklamowego. Warto ograniczyć się do najważniejszych rzeczy – nazwa firmy lub adres internetowy, najważniejsza oferta, czasem telefon. Zalety oklejania samochodów są podobne – koszt wykonania reklamy jest jednorazowy, a korzyść dodatkowa to konieczność systematycznego dbania o czystość samochodu (oferta - Prosper24.pl/reklama-na-pojazdach).

reklamanapojazdach 6

Reklama wizualna jest tak efektywna, że korzystają z niej nie tylko małe firmy. Zwróćmy uwagę, że duże koncerny nadal korzystają z banerów reklamowych i oklejają swoje samochody firmowymi reklamami.

Na skróty...

Wiadomości

Magazyn

  • Promocja
  • Czy wiesz, że...
  • Magazyn Policyjny

Sport

  • Żużel
  • Piłka Nożna
  • Siatkówka
  • Tenis

Turystyka

  • Bieszczady
  • Dalekie Wyprawy
  • Podkarpacie

Kultura

  • Książki
  • Muzyka
  • Kino
  • Promocje

Zdrowie

  • Pierwsza Pomoc
  • Zdrowie i Urodai 
  • Poradnik

Regulaminy

  • Regulamin
  • Regulamin
  • Regulamin
  • Regulamin

Administracja