Poleasingowe – czyli jakie?

photo 1519557489688 c30c74763166Leasing z roku na rok cieszy się coraz większą popularnością wśród osób różnych branż. Dzisiaj finansowanie nie obejmuje już wyłącznie samochodów osobowych i dostawczych, ale także maszyny rolnicze, sprzęt budowlany, sprzęt gastronomiczny, oprogramowanie, serwery, sprzęt komputerowy i wiele innych przedmiotów.

Leasing z roku na rok cieszy się coraz większą popularnością wśród osób różnych branż. Dzisiaj finansowanie nie obejmuje już wyłącznie samochodów osobowych i dostawczych, ale także maszyny rolnicze, sprzęt budowlany, sprzęt gastronomiczny, oprogramowanie, serwery, sprzęt komputerowy i wiele innych przedmiotów. Dzisiaj możemy wynajmować wszystko i dzięki temu rozwijać wiele przedsięwzięć. Leasing jest bowiem o tyle korzystnym rozwiązaniem, że możemy uzyskiwać przedmioty przed wpłatą całości kwoty, co pozwala nam na uzyskiwanie korzyści np. z jazdy samochodem dostawczym lub użytkowania sprzętu rolniczego. Mogą one zarabiać na swoją spłatę, a dodatkowo przynosić właścicielowi dochód.

Po okresie finansowania leasingobiorca może zazwyczaj zdecydować się na wykupienie pojazdu lub innego sprzętu, lub wzięcie następnego w formie leasingu. Brak decyzji o wykupie skutkuje ostemplowaniem takiego przedmiotu jako „poleasingowy”. Trafia on wówczas na jeden z serwisów aukcyjnych, gdzie może zostać zakupiony przez osobę prywatną lub firmę. Część aukcji jest bowiem dedykowana wyłącznie posiadaczom działalności gospodarczej.

Poleasingowe – czyli jakie?

Poleasingowe sprzęty charakteryzują się zazwyczaj udokumentowaną historią użytkowania i realnym przebiegiem, wraz z potwierdzoną datą produkcji. Są zazwyczaj stosunkowo nowe. Nie przekraczają pięciu lat użytkowania. Szeroka oferta dostępna w serwisach aukcyjnych sprawia, że każdy zainteresowany znajdzie coś dla siebie. Wiele aukcji oferujących sprzęty poleasingowe posiada bardzo zaawansowane interfejsy, posiadające liczne możliwości filtracji i bardzo ułatwiające poruszanie się po całej stronie. Dzięki temu w prosty sposób każdy użytkownik może zawężać obszar swoich poszukiwań i poświęcać minimum czasu na znalezienie pożądanej oferty.

Web Marketing