PKO Bank Polski inwestuje w Rzeszowie

pko ferencJuż za kilka miesięcy PKO Bank Polski otworzy w Rzeszowie placówkę contact center. Docelowo znajdzie w niej pracę 250 osób.

W poniedziałek w rzeszowskim Ratuszu odbyła się konferencja prasowa, podczas której prezes PKO Banku Polskiego – Zbigniew Jagiełło poinformował o utworzeniu w naszym mieście placówki contact center. Będzie to druga tego typu placówka w kraju. Pierwsza znajduje się w Lublinie. Rzeszowskie contact center będzie miało swoją siedzibę przy alei Cieplińskiego. - Początkowo zatrudnienie znajdzie tam 150 osób, jednak docelowo planujemy zwiększyć obsadę do 250 pracowników. – zapowiedział Zbigniew Jagiełło. - Szukamy ludzi, którzy lubią innych ludzi. Nasi pracownicy muszą też chcieć się uczyć, być systematyczni i precyzyjni w udzielaniu odpowiedzi – dodał prezes Jagiełło.

Zakres czynności w ramach contact center obejmuje m.in: infolinię Banku, kartolinię obsługującą karty płatnicze, ruch przychodzący i wychodzący serwisu telefonicznego iPKO obsługę transakcyjną i informacyjną produktów Banku, serwis telefoniczny dla klientów korporacyjnych, a także infolinię dedykowaną klientom bankowości osobistej i prywatnej. 

Lokalizacja contact center PKO Banku Polskiego w Rzeszowie, jest również niezwykle ważna dla prezydenta Rzeszowa Tadeusza Ferenca. – Cieszę się, że PKO BP zdecydowało się na taką inwestycje właśnie u nas. Przypominam sobie, jak przed laty firmy przenosiły swoje siedziby do innych miast – Lublina, czy Warszawy. Teraz się to zmienia. Inwestorzy widzą, ze Rzeszów się rozwija, że mamy dobrze wykształcona młodzież. To właśnie u nas przypada najwięcej w całej Unii Europejskiej studentów na tysiąc mieszkańców – powiedział prezydent Tadeusz Ferenc. 

Prezes Jagiełło przywiózł do Rzeszowa także prezent dla młodszych mieszkańców naszego miasta. W Centrum Kulturalno – Handlowym Millenium Hall powstaje placówka dla dzieci i młodzieży „SIEMACHA Spot”, za wyposażenie której zapłaci właśnie fundacja PKO Banku Polskiego. - Dzienne placówki Stowarzyszenia SIEMACHA to nowoczesne „podwórka”, które stanowią atrakcyjną alternatywę dla współczesnej „ulicy”. W przyszłości chcemy stać się największą i najlepiej funkcjonującą organizacją pożytku publicznego świadczącą pomoc dzieciom i młodzieży w Polsce – podkreślił obecny również na konferencji ks. Andrzej Augustyński, Przewodniczący Zarządu Głównego Stowarzyszenia SIEMACHA. 

PKO Bank Polski przekaże Stowarzyszeniu 250 tys. zł. Oficjalne otwarcie „SIEMACHA Spot” już w najbliższą sobotę.

Web Marketing