Pn29042024

AktualizacjaPn, 23 Paź 2023 1pm

build_links(); ?>
Back Jesteś tutaj: Start Magazyn Kategorie Nauka Stypendium z Wyboru - wizerunek firmy w obliczach niżu demograficznego

Stypendium z Wyboru - wizerunek firmy w obliczach niżu demograficznego

Ewa_Wszelaka_laureatka_I_edycjiStypendium z Wyboru to nie tylko spełnianie marzeń młodych ludzi, ale to także budowanie dobrego wizerunku firmy w obliczach zbliżającego się niżu demograficznego.

Trwa II edycja Stypendium z Wyboru (od 17 października) - inicjatywa wspierająca młode talenty na gruncie edukacyjnym i zawodowym. To także projekt, który pozwala na budowanie dobrego wizerunku firmy, co może w przyszłości przyciągnąć profesjonalne osoby do zespołu.

- Wiele firm jest świadomych tego, że zbliża się niż demograficzny, a to oznacza, że będą one konkurować ze sobą o najlepsze młode talenty -  wyjaśnia Katarzyna Godlewska, prezes Fundacji Absolvent.pl. - Przedsiębiorstwa coraz częściej dostrzegają potrzebę budowania dobrego wizerunku wśród studentów i absolwentów, dlatego tak dużym zainteresowaniem cieszą się projekt takie jak Stypendium z Wyboru - kontynuuje Dominik Wiegand, członek zarządu Fundacji Absolvent.pl.

- Jako firma rekrutacyjna wiemy jak ważne jest to, aby młodzi ludzie, którzy nie wkroczyli jeszcze w pełni na rynek pracy, wykazywali się inicjatywą i chcieli podejmować różne działania. Chętnie wspieramy programy, które propagują aktywność, pomysłowość i zaradność młodych ludzi - wyjaśnia Artur Skiba, Dyrektor Generalny Antal International i mecenas II edycji Stypendium z Wyboru. - Udział w Stypendium z Wyboru to dla nas możliwość pokazania, że zależy nam na tym jak rynek pracy będzie wyglądać w najbliższym czasie - dodaje.

Wizerunek firmy jest ważny dla młodych ludzi

Badania przeprowadzone przez Universum Student Survey 2011 pokazują, że młodzi ludzie zwracają uwagę na wizerunek przedsiębiorstwa i wiedzą też jak powinien wyglądać wymarzony pracodawca. Aż 55 procent polskich studentów, chce żeby ich pracodawca odznaczał się „siłą finansową”, na drugim miejscu znalazł się prestiż (52 procent) i na trzecim dobra reputacja (29 procent).

Kluczem do takiego postrzegania może być udział w Stypendium z Wyboru. Projekt, który ma za zadanie budować pozytywny wizerunek firmy w oczach obecnych i przyszłych pracowników. - To innowacyjny pomysł, który pozwala na budowanie marki w sposób „angażujący” obie strony, zarówno firmy, jak i młodych ludzi. Ci drudzy muszą stworzyć pracę aplikacyjną pod postacią filmiku, prezentacji lub eseju - mówi Katarzyna Godlewska, prezes Fundacji Absolvent.pl. - Laureaci są wybieranie w demokratycznym głosowaniu internautów i mecenasów - dodaje Dominik Wiegand, członek zarządu Fundacji Absolvent.pl

Ponad 110 tysięcy złotych do rozdania w Stypendium z Wyboru

Na realizację marzeń mogą dostać nawet 5 tysięcy złotych. Pula zebranych pieniędzy to ponad 110 tysięcy złotych. Pieniądze można przeznaczyć na zagraniczne praktyki, wyjazdy naukowe czy zakup sprzętu niezbędnego do wykonywania przyszłego zawodu.

Do programu można się zgłaszać indywidualnie bądź grupowo (maksymalnie 5 osób). Trzeba być studentem bądź absolwentem, który ukończył studia najpóźniej rok temu.

Program został podzielony na dwa etapy. Etap pierwszy to zbieranie aplikacji (do 11 grudnia 2011). Etap drugi to demokratyczne, otwarte głosowanie Internautów i Mecenasów (19 grudnia 2011 - 22 stycznia 2012) -  oni zadecydują kto otrzyma stypendia.

Więcej informacji na stronie: www.stypendiumzwyboru.pl {jcomments on}

Na skróty...

Wiadomości

Magazyn

  • Promocja
  • Czy wiesz, że...
  • Magazyn Policyjny

Sport

  • Żużel
  • Piłka Nożna
  • Siatkówka
  • Tenis

Turystyka

  • Bieszczady
  • Dalekie Wyprawy
  • Podkarpacie

Kultura

  • Książki
  • Muzyka
  • Kino
  • Promocje

Zdrowie

  • Pierwsza Pomoc
  • Zdrowie i Urodai 
  • Poradnik

Regulaminy

  • Regulamin
  • Regulamin
  • Regulamin
  • Regulamin

Administracja